Pes v médiích

Psí reklamy

Většinou nezáleží na tom, co za produkt se nám reklamy snaží vecpat do hlavy, protože si je stejně nezapamatujeme. Důležité proto je, jak na sebe co nejvíc strhnout pozornost. Zdárným příkladem může být zubící se a šišlající pes Kofoly. Pardon, Fofoly. Číst dál...

Bojoví psi

Dříve, a není to tak dávno, žili lidé, kteří v rukách třímali žezlo moci. Zahalili se do hermelínu demagogie a propagandy a silou zvrácené racionality určovali, kdo je hoden žití a kdo ne. Jejich rubáš byl a stále je zbrocený krví nevinných. Dnes jsme moudřejší. Za oběť jsme si zvolili němé. Číst dál...

Pes v reklamě

V našem dokonalém světě, kde vše má své místo a odchýlit se od normy je nejen nepřípustné, ale také auto-zavržené, jsou psy symbolem Špíny. Číst dál...

Reklama na útulky

Reklama má za cíl zvýšit prodej produktu či služby. Psí reklamy nejsou výjimkou a některé propagují tzv. "dobré věci". Mezi ně patří například reklamy na psí útulky. Číst dál...

Živočichan srstomilný

Není náhoda, že západní civilizace spojuje zlo s černou barvou, především se smrtí, peklem, čerty, temnotou, tedy strachem z neznámého, neviděného. Je to i symbol podřadnosti a nižšího postavení. Číst dál...

Psi v 21. století

Během cestování se psem jsem si všimla jedné zajímavé věci. Čím více je země bohatší, dokonalejší a perfekcionističtější, tím přísnější podmínky pro psy obsahuje. Dnešní svět je jako svět ve filmu WALL-E, jen nás ještě nevyhnaly odpadky, ale vyhnali jsme se sami. Číst dál...

Kontakty

verca.loudova@seznam.cz

facebook.com/CestujiciPes

Site © Veronika Loudová

Design © Juraj Simlovic

Made with TED Notepad.